Dotyczy nr ogłoszenia: 2022/BZP 00514754
Pytanie 1
Czy Zamawiający wymaga fabrycznie nowego oprogramowania biurowego, nieużywanego oraz nieaktywowanego nigdy wcześniej na innym urządzeniu?
Oprogramowanie powinno być fabrycznie nowe oraz nigdy wcześniej nie aktywowane na innych urządzeniach.
Pytanie 2
Czy Zamawiający wymaga by oprogramowanie biurowe było fabrycznie zainstalowane przez producenta komputera?
Nie.
Pytanie 3
Czy zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia weryfikacji oryginalności dostarczonych programów komputerowych u Producenta oprogramowania w przypadku wystąpienia wątpliwości co do jego legalności?
Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawdzenia legalności oprogramowania u dystrybutora i producenta oprogramowania szczególnie z uwzględnieniem wątpliwości jego pozyskania – oprogramowanie nie może być pozyskane jako wtórne (wcześniej używane przez inne podmioty).
Pytanie 4
W związku z faktem, że przedmiot zamówienia przeznaczony jest dla użytkownika działającego w obszarze edukacyjnym, zwracamy się z pytaniem, czy Zamawiający zaakceptuje w zamawianych komputerach system operacyjny Windows 11 Pro Education dostarczany w ramach programu STF („ Shape The Future”), który jest optymalny kosztowo i dedykowany dla jednostek edukacyjnych typu przedszkola, szkoł2y podstawowe, zawodowe, średnie oraz szkoły policealne?
System operacyjny powinien być zgodny z przedmiotem zamówienia lub lepszy.
Informujemy, że Pkt.1 Rozdziału XXVI Opis kryteriów oceny oferty wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert (SWZ), dotyczący okresu udzielonej gwarancji producenta otrzymuje nowe brzmienie:
„b) okres udzielonej gwarancji producenta (IP2) – 20,00 pkt
minimalny okres gwarancji wynosi 36 miesięcy w trybie D2D
- za zaoferowanie gwarancji D2D wynoszącej 60 m-cy Wykonawca otrzyma - 20,00 pkt”.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup i dostawa sprzętu ICT – laptopów w ramach projektu Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego
na lata 2014-2020
pn. Wsparcie dla uczniów z Ukrainy – MIASTO RUDA ŚLĄSKA
(...)
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby szkoły podstawowej oraz oddziałów przedszkolnych przy Szkole
Podstawowej nr 24 im. Powstańców Śląskich w Rudzie Śląskiej
(...)
Ruda Śląska, dn. 28.11.2022 r.
Zamawiający:
Szkoła Podstawowa nr 24
im. Powstańców Śląskich
Ul. Ks. Pawła Lexa 3
41-706 Ruda Śląska
Informacja o wyborze oferty
Dotyczy: „Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby szkoły podstawowej oraz oddziałów przedszkolnych przy Szkole
Podstawowej nr 24 im. Powstańców Śląskich w Rudzie Śląskiej”
Działając na podstawie art. 253 ust. 1 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2021poz.1129) – dalej: ustawa Pzp,
zamawiający informuje, że dokonał wyboru oferty najkorzystniejszej oraz dokonał odrzucenia oferty.
Jako ofertę najkorzystniejszą dotyczącą części zamówienia nr 1 uznano ofertę nr 7, złożoną przez wykonawcę:
PW Janczar Pokora SJ
Ul. Św. Jacka 21
44-100 Gliwice
NIP 6311020522
(...)
Ruda Śląska, dnia 25.11.2022 r.
Zamawiający:
Szkoła Podstawowa nr 24
im. Powstańców Śląskich
Ul. Ks. P. Lexa 3
41-706 Ruda Śląska
Znak sprawy: SP24.2701.01.2022
Informacja z otwarcia ofert
Dotyczy: Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby szkoły podstawowej
oraz oddziałów przedszkolnych przy Szkole Podstawowej nr 24 im. Powstańców
Śląskich w Rudzie Śląskie
(...)
Strona 3 z 5